Frostiksen maastokappaleet, osa XIV.
#Frostgrave #Osprey
#figu #miniatyyri
#patsas #statue
#sotapeli #wargame
#kärhämä #skirmish
Frostiksen maastokappaleet, osa XIV.
#Frostgrave #Osprey
#figu #miniatyyri
#patsas #statue
#sotapeli #wargame
#kärhämä #skirmish
Muistuipa mieleeni…
Aikamoinen #munkki
Syyskuun lopussa pelattiin Lontoossa sotapeliä. Viikon päästä naarattiin merikaapelit ja kaasuputki meni mäsäksi?