Suositelkaas jotain yli 30 tunnin PC-peliä, jonka voisin pelata läpi kesällä. Ei siis kovin paljon yli tuon 30 tunnin, kun en halua koko kesää pelata.
Suositelkaas jotain yli 30 tunnin PC-peliä, jonka voisin pelata läpi kesällä. Ei siis kovin paljon yli tuon 30 tunnin, kun en halua koko kesää pelata.
Nyt on aika houkutteleva paketti Humble Choicessa: Diablo IV, Shin Megami Tensei V: Vengeance, Crysis 3 Remastered, Heroes of Hammerwatch II, Nordhold, Rogue Waters, Cubic Odyssey ja Mini Settlers.
Nyt on namua tarjolla HumbleBundlessa, nimittäin todella jyty Remedy-paketti, jossa on mukana käytännössä kaikki, mitä Remedyltä voi itselleen haalia. Kallein paketti, jossa on kaikki herkut Alan Wake 2 Deluxea myöten, maksaa 28,91€. Pelkästään jo Alan Wake 2:n takia tuo paketti kannattaa siis ostaa, vaikka olisi kaikki muut jo kirjastossa! Paketti on myynnissä vielä 13 päivän ajan.
https://www.humblebundle.com/games/remedy-games-30th-anniversary-bundle
EU-kansalaisaloite Pelien säilymiselle on kerännyt reilut 536 000 nimeä. Jotta aloite menisi komission käsittelyyn, täytyy aloitteen kerätä vähintään 1 000 000 nimeä. Aikaa on heinäkuun loppuun saakka. Jos et ole allekirjoittanut, niin voisitko tehdä sen nyt?
Mikäli kaipaat jotain kevyttä hyvän mielen peliä, niin Herdling saattaa olla juuri sopiva. Demon perusteella siinä paimennetaan söpöjä karvaturriskoja, joiden avulla ratkotaan pieniä puzzleja. Peli on rauhallinen ja grafiikoiltaan ihan nätti. Tuli temmosta ja grafiikoista ehkä vähän mieleen Spirit of the North.
Testasin tuossa Ninja Gaiden: Rageboundia ja juukelis puukelis, sehän kyl tykitteli. En kyllä osaa oikein tontyyppisiä pelejä pelata, mutta eihän se aivan mahdoton ajatus ole, että senkin oppisi. Vaikutti kyllä heti sellaselle, että haastetta löytyy, mutta demoon ainakin tykästyin. Ehdottomasti toivelistakamaa.
I'm just as hyped about #KingdomComeDeliverance 2 as everybody else who has played the first one seems to be.
This reaction video got me in a avery good mood.
Finished #KingdomComeDeliverance today. Now I've got a new favourite game of all time. Highly recommended. Just be sure that bugs won't make you too frustrated.
This was the most immersive game I've ever played because of the realism it holds. Almost all of this could have happened. Best history lesson ever. I really lived in middle-age Böhm.
The fighting and save systems are also very bold which I found very refreshing. You can't just spam either. They take skill and planning.
9.2/10.0 from me. I've rated some games above that but that's just because this one was so buggy. Lots of things done right here.
A masterpeace.
#VR -pelin nimi The Invisible Hours.
Peliaika, abouttiarallaa 8 tuntia.
Agatha Christiemäinen dekkari Nikolai Teslan murhasta pinellä saarella.
6 epäiltyä ja yksityisetsivä. Hineoja henkilöhahmoja. Sinä kärpäsenä katossa.
Kimuranttia juonenkäänteitä ja koko ajan tihentyvä tarina. Alku, loppu ja keskikohta.
Mitäs vielä? Ihan tuntu olevansa paikan päällä. Tällä tavalla ne pelit menee luihin ja ytimiin.
Oikein hyvä pikku peli. Hidden gem-osastoa.
Glitchwaveen piirtyy oikein mainiot 8.3/10.0⭐. tämäpä vielä 0.1-10.0 asteikolla, eli ei kouluarvosana.