Ik weet dat een deel van de mensen niet eens contact opnam met de huisarts, er was toch geen goede oplossing. Iemand die me dierbaar was kreeg een telefoontje van de huisarts voordat ze ziek was, om met haar te overleggen (maw te zeggen) dat ze niet doorgestuurd zou worden als ze ziek werd en dat reanimatie ook geen goed idee meer was met haar kwetsbare ribben.
#corona #CodeZwart
Artsen over corona: 'Code zwart was er feitelijk wél, honderden overlijdens door beddentekort'
Artsen over corona: 'Code zwart was er feitelijk wél, honderden overlijdens door beddentekort' - https://nos.nl/l/2618646
.


