#Oprichtingcongres #PRO op #npo politiek & nieuws.
Het is toch eigenlijk een fusie zoals het CDA ook een samengaan was van meerdere partijen?
#hansSpekman (FNV) had nog een verhaal over #solidariteit, individualisme en #kapitalisme
Vervolgens stemmingen over moties door de partijen afzonderlijk.
Daarna de rijke geschiedenis van de partij en alweer een geel/blauwe trein. (Zie de eerdere tweet over Etty Hillesum)
Uiteindelijk dan de stemming rond 16.10u over het samengaan.
Daarin waren beide partijen redelijk unaniem. (96% en 97% voor bij GL & PvdA).
Gefeliciteerd PRO!
Het is toch eigenlijk een fusie zoals het CDA ook een samengaan was van meerdere partijen?
#hansSpekman (FNV) had nog een verhaal over #solidariteit, individualisme en #kapitalisme
Vervolgens stemmingen over moties door de partijen afzonderlijk.
Daarna de rijke geschiedenis van de partij en alweer een geel/blauwe trein. (Zie de eerdere tweet over Etty Hillesum)
Uiteindelijk dan de stemming rond 16.10u over het samengaan.
Daarin waren beide partijen redelijk unaniem. (96% en 97% voor bij GL & PvdA).
Gefeliciteerd PRO!