Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten'

Forum voor Democratie maakt duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar.

Omroep Zeeland

🇳🇱 Het Zeeuwse Statenlid Martin Bos (ex-PVV, nu FvD en een fervent fanaat van Nazi-Duitsland en aanverwante enge dictaturen) spendeerde de vergoeding voor het aanstellen en betalen van een fractiemedewerker aan biefstuk, bier en kaviaar.

Die eerste twee kan hij beter laten staan en die laatste kreeg hij blijkbaar niet eens gratis toegestuurd door Vladimir Poetin als waardering voor zijn ondermijnende "werk" 🥲

#Zeeland #MartinBos #FvD #PVV