De bonnetjes van Martin Bos: Hoe Forum voor Democratie keer op keer de grens opzoekt

Statenlid Martin Bos maakte in 2023 en 2024 duizenden euro's aan belastinggeld op aan etentjes. Twee jaar lang kon hij uit eten gaan, zonder enige belemmering van wie dan ook. Geld dat bedoeld was voor fractieondersteuning, werd uitgegeven aan bier, biefstuk en garnalenkroketten. Hoewel het lijkt alsof hij daarmee een grens overgaat, is dat niet zo.

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/18547491/de-bonnetjes-van-bos-hoe-forum-voor-democratie-keer-op-keer-de-grens-opzoekt

#FVD

De bonnetjes van Bos: Hoe Forum voor Democratie keer op keer de grens opzoekt

De bonnetjes van Bos: Hoe Forum voor Democratie keer op keer de grens opzoekt

Omroep Zeeland
Aspirant-directeur Renaissanceschool Douwe Filz zegt dat de school een B1-certificering heeft gekregen en dat de school daarom 100% voor het Rijk wordt gefinancierd. Op 33.21. Klopt dit? #dtv #FvD https://www.youtube.com/watch?v=wdnKRxYOcs0
Pepijn over veroordeling wegens 'meme', onrust in Loosdrecht om fusie en asielopvang | Forum Inside

YouTube
Kennelijk de tweede Renaissance School want de eerste is al een tijdje dicht. #FvD
Dit stuk kan niet vaak genoeg gelezen en gedeeld worden. Dit geldt ook voor mensen die nu bij #FvD zitten. https://www.nrc.nl/nieuws/2026/06/22/zoals-het-nu-gaat-kun-je-beter-een-neonazi-blijven-a4930546
Opinie | Zoals het nu gaat, kun je beter een neonazi blijven

Extremisme: Zelfs jaren later worden mensen die zoals Donald Pols uit extremistische bewegingen zijn gestapt nog gestraft om hun verleden, concludeert Nikki Sterkenburg. Potentiële spijtoptanten kunnen daardoor denken: ik kan maar beter blijven waar ik ben.

NRC
Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten'

Forum voor Democratie maakt duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar.

Omroep Zeeland
FvD zet zich weer mooi in de kijker; omroepzeeland.nl/nieuws/182958… #Zeeland #FVD #politiek
Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten'

Forum voor Democratie maakt duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar.

Omroep Zeeland

🇳🇱 Het Zeeuwse Statenlid Martin Bos (ex-PVV, nu FvD en een fervent fanaat van Nazi-Duitsland en aanverwante enge dictaturen) spendeerde de vergoeding voor het aanstellen en betalen van een fractiemedewerker aan biefstuk, bier en kaviaar.

Die eerste twee kan hij beter laten staan en die laatste kreeg hij blijkbaar niet eens gratis toegestuurd door Vladimir Poetin als waardering voor zijn ondermijnende "werk" 🥲

#Zeeland #MartinBos #FvD #PVV

Ik vroeg het me ineens af. Moeten van #FvD en al die andere partijen deze mannen ook remigreren? Of zijn dit ineens wel Nederlanders. 4-0 #NedSwe #Gakpo #summerville #Brobbey
Forum wil controle over de financiën van lokale fracties. Wie grijpt in? - Chris Aalberts

Hoe gaan de nieuwe gemeenteraadsfracties van Forum functioneren? Een ding is zeker: ze zullen aan de leiband van de partijtop lopen. Om te begrijpen hoe dat in zijn werk gaat, moeten we kijken hoe Forum de stichtingen die de fracties gaan ondersteunen heeft opgezet. Je ziet dan een duidelijke poging Read More

Chris Aalberts
#FvD staat buiten het debat in Amsterdam, maar het verdienmodel gaat gewoon door.
https://www.parool.nl/amsterdam/fvd-staat-buiten-het-debat-maar-niet-buiten-de-vergoeding~bc1a4788/
FvD staat buiten het debat, maar niet buiten de vergoeding

Forum voor Democratie speelt in Amsterdam nauwelijks nog een rol, maar commissievergoedingen en nieuwe aanhangers houden de partij overeind.

Het Parool