Gran, enorme el meu sindicat #Catac i la seva famรญlia #LAIAC ๐Ÿ’šโœŠ๐Ÿฟ!

#OrgullXarnego #OrgullDeClasse #ClasseObrera, com el cor #Roig i a l'#Esquerra โš™๏ธโ™€๏ธ๐ŸŽ—๏ธ๐Ÿ“ขโœ๏ธ๐Ÿ”ฅ!