Wokad palt, hamburgare, ansiktsmålning och tal från scenen – många slöt upp för att fira första maj i Badhusparken. Magnus Nyström, ombudsman för Byggnads var lyrisk, men konstaterade ett problem.
– Vi köpte lika mycket palt som förra året, då blev det kvar fem kilo, men i år tog allt slut.#Nyheter #Jobb #Redaktionell #Kommunpolitik #Politiskafrågor #Politik #Ceremonier&händelser #Personligt #Vänsterpartiet #Kulturskolan #Piteå #Piteåkommun #Norrbottenslän #Norrland #Sverige #Byggnads #Badhusparken #Stadsberget #Uppdatera
BILDEXTRA: Stor uppslutning på firandet: "50 kilo palt tog slut"

Stor uppslutning på firandet: "50 kilo palt tog slut"
Wokad palt, hamburgare, ansiktsmålning och tal från scenen – många slöt upp för att fira första maj i Badhusparken. Magnus Nyström, ombudsman för Byggnads var lyrisk, men konstaterade ett problem. – Vi köpte lika mycket palt som förra året, då blev det kvar fem kilo, men i år tog allt slut.