RT by @GorkaKB: Són els hereus d'aquells qui van clausurar l'Orfeó Català, van esborrar el terme "Catalana" de "Palau de la Música", i van tapar i prohibir-ne tots els nostres símbols nacionals. L'operació de pacificació de la colònia catalana seguirà avançant mentre no trobi aturador.
Són els hereus d'aquells qui van clausurar l'Orfeó Català, van esborrar el terme "Catalana" de "Palau de la Música", i van tapar i prohibir-ne tots els nostres símbols nacionals. L'operació de pacificació de la colònia catalana seguirà avançant mentre no trobi aturador.
IGE_ET (@IGE_ET)
Damos comienzo al concierto de la Unidad de Música de la Inspección General del Ejército #IGE en el Palau de la Música Catalana. “La Ilustración y el Ejército en Barcelona”, dirigido por el Capitán Director Músico Mario Ruiz María y presidido por el Jefe de Estado Mayor del Ejército. #somostuapoyo @IGE
@EjercitoTierra #SomostuEjército 🇪🇸
Video
— https://nitter.net/IGE_ET/status/2057165676884701540#m
---
https://nitter.net/abel_riu/status/2057901724816302581#m


