Kello on pian iltakahdeksan, ja minä tyttö se olen tähän mennessä syönyt pienen kulhon suolapähkinöitä.

Tarttis vissiin jossain vaiheessa taas tehdä asialle jotain. Yhtään ei kyllä nälätä.

Voe helvata tätä taas. Autistin yritystä elää aikuisena.

#autismi #arjenhallinta #elämänhallinta #elämä #ruoka #syöminen

Tein mango-mandariini-lime-banaani-viinirypäle-smoothieta, ja kohteliaana ihmisenä tarjoilin sitä myös pöytäliinalleni, matolleni, paidalleni, housuilleni ja tossuilleni.

En tiedä, mitä siitä pitivät, itse tykkään kyllä.

#HUPS! #autismi #KarkeaMotorinenKömpelyys #kömpelyys #arki #arjenhallinta #elämänhallinta #elämä #smoothie

#HannaVinkkaa:

Ennen kuin ravistat mehukeittotölkkiä, sulje korkki.

#HUPS! #autismi #arjenhallinta #elämänhallinta #elämä #arki #ruoka #mehukeitto #sotku

Luulin, että olin hukannut #avaimet, mutta olinkin taas vaan unohtanut ne kotiin.

Parempi näin.

#autismi #HUPS! #elämänhallinta #arjenhallinta #työmuisti #arki #elämä #säätö #säätäminen #unohtaminen

#SeTunneKun tiedät kirjoittaneesi muistilapun, muttet muista, mihin olet sen laittanut.

#muisti #muistilappu #muistilaput #työmuisti #hajamielisyys #autismi #arki #elämä #arjenhallinta #elämänhallinta

Mulla on NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN pitkä to do-lista, ja siltikin ja taaskin käytin äsken kolme-neljä tuntia (Saattoi olla viisikin, en tiijä. #Autismi ja #flow, you know.) asiaan, joka ei edes ollut sillä listalla. Joo, ihan järkeväksi laskettava asia, muttei missään määrin kiireinen tmv.

Ja nyt tämä ns. typeryys syö naista.

#arjenhallinta #elämänhallinta #arki #elämä #tekeminen #tehtävä #tärkeysjärjestys

J.K. En siis ollut tarkoituksella pukenut niitä shortseja väärinpäin.

Enkä edes huomannut asiaa siellä matonpesupaikalla - saati sinne polkiessani - vaan vasta kotiin polkiessani, kun tasku oli ns. hassussa paikassa. Tämmöstä tämä #arki ja #elämä välistä on, autistilla.

#matto #matot #matonpesu #mattolaituri #HUPS! #autismi #toiminnanohjaus #elämänhallinta #arjenhallinta

#Lenkillä luulin hukanneeni #avaimet.

Mutta e-hei!

Olin vaan taas unohtanut ne kotia.

(Se ei ole hätä eikä mikään #HUPS!-autistilla on #avainjemma, sillä unohtelu on arkea.)

#autismi #työmuisti #arki #elämänhallinta #elämä #arjenhallinta

Kävin #kaupassa.

(Itsepalvelu)kassalla huomasin, että #kukkaro jäi kotiin.

Piiiiitkästä aikaa! Kävi näin.

Ihan yhtä lailla se silti ketutti.

En jaxa mennä uudestaan.

Vaikka #kauramaito onkin kovin vähissä, joten huominen #aamukahvi jää normaalia vähäisemmäksi.

#autismi #työmuisti #arki #elämänhallinta #arjenhallinta #elämä