Laiskan keski-ikäisen ois pitänyt ostaa ennakkolippu, jotta olisi saanut ruhonsa liikkeelle Annikille. Nyt onkin ilmaantunut pakollisia kuvioita . Puoliso ja auto poistuvat huomenna pitkälle reissulle kalaan -> kissanhiekkaa raahattava ja parisuhdeaikaa vietettävä, ei nyt vaan kerkeä monta asiaa vapaapäivänä, vaikka joku muu kyllä kerkeäisi ja viipaloisi tämänkin päivän parin tunnin pätkiin. Olen todella huono sietämään vapaa-ajan kellottamista (esim. tiettyyn aikaan sidottuja harrastuksia). Töissä on esim. aspassa tunnin välein roolin vaihto ja selviän siitä, kun on pakko, muuten olen aina vähän myöhässä. Antakaa mun vaan olla ja möllöttää, kiitos….
Mutta menkää muut ihmeessä, sade-ennustekin on vähän kuivunut!
Kaadoin juuri kolme desiä teetä sänkyyn.
Great success!
#HUPS! #autismi #KarkeaMotorinenKömpelyys #kömpelyys #arki #arjenhallinta #elämänhallinta elämä #tee #iltapäivätee #KelloViidenTee
Käki kukkui eilen Kangasalla!
Olin tänään ekaa kertaa ulkona viime maanantain jälkeen. Kävelin ruokakauppaan ja takaisin. Olen edelleen hengissä. Ehkä tämä tästä.
Katsoin Flown. Musta kissa oli tarpeeksi kissa ja koirat tyhmiä.
Olen puolessa välissä Dodie Bellamyn Kun sairailla on kaikki valta -kirjaa. Tekoäly ei voisi kirjoittaa näin.
Kuuntelin Uuden Jutun artikkelin aikuisista ja lapsista. Kerrankin näkyy se, mitä olen nähnyt vaikka kummipojan perheessä. Saat itsekin kuunnella tästä https://www.uusijuttu.fi/juttu/sYex4UKr-mV2QIzvk-df21b Sopii tähän viikonloppuun.
Tein mango-mandariini-lime-banaani-viinirypäle-smoothieta, ja kohteliaana ihmisenä tarjoilin sitä myös pöytäliinalleni, matolleni, paidalleni, housuilleni ja tossuilleni.
En tiedä, mitä siitä pitivät, itse tykkään kyllä.
#HUPS! #autismi #KarkeaMotorinenKömpelyys #kömpelyys #arki #arjenhallinta #elämänhallinta #elämä #smoothie
Ennen kuin ravistat mehukeittotölkkiä, sulje korkki.
#HUPS! #autismi #arjenhallinta #elämänhallinta #elämä #arki #ruoka #mehukeitto #sotku
Olin taas se #autisti, joka ei voinut olla kommentoimatta havaitsemaansa kaksinaismoralismia, vaikka tiedän kokemuksesta, että pääasiassa tästä seuraa vain paskaa niskaan. Koska nenttien sosiaalinen peli ja "säännöt". Ja piittaamattomuus sitä omaa kaksinaismoralismiaan kohtaan.
#Kaksinaismoralismi vain on yksi niitä eniten tälle autistille aivokipua aiheuttavista asioista.