Laiskan keski-ikäisen ois pitänyt ostaa ennakkolippu, jotta olisi saanut ruhonsa liikkeelle Annikille. Nyt onkin ilmaantunut pakollisia kuvioita . Puoliso ja auto poistuvat huomenna pitkälle reissulle kalaan -> kissanhiekkaa raahattava ja parisuhdeaikaa vietettävä, ei nyt vaan kerkeä monta asiaa vapaapäivänä, vaikka joku muu kyllä kerkeäisi ja viipaloisi tämänkin päivän parin tunnin pätkiin. Olen todella huono sietämään vapaa-ajan kellottamista (esim. tiettyyn aikaan sidottuja harrastuksia). Töissä on esim. aspassa tunnin välein roolin vaihto ja selviän siitä, kun on pakko, muuten olen aina vähän myöhässä. Antakaa mun vaan olla ja möllöttää, kiitos….
Mutta menkää muut ihmeessä, sade-ennustekin on vähän kuivunut!