@Linuxchef Hey, alter Schwede, wie steht und geht es?
Hast du vielleicht einen IM in Benutzung, der hierzu passt? https://github.com/cdskev/ginlo-android/issues/13
@parismarx Did you also look at the OS level? I use exclusively Debian GNU/Linux on my laptops, desktop workstations and home servers. On our router I use OpenWRT.
On my phones I use GrapheneOS on a Pixel 8, Mobian on a PinePhone Pro, and probably soon LineageOS on my Samsung phone.
For Email, Calendar and Contacts I use Runbox (Norway), via IMAP/SMTP and CalDav/CardDav.
These organizations have joined us in support of the campaign:
@debian
@computertruhe
@e_mydata
@eu_os
@fossunited
@fsfe
@gnome
@iFixit
@ItaLinuxSociety
@kde
@be4foss
@kde_espana
@kubuntufocus
@nextcloud
@opensuse
@osi
@conservancy
@tdforg
See https://endof10.org/ for more!
@Linuxchef Hey, alter Schwede, wie steht und geht es?
Hast du vielleicht einen IM in Benutzung, der hierzu passt? https://github.com/cdskev/ginlo-android/issues/13