Met de mobiele museum #airco lukt het om de ruimte zeer stabiel op 25,7 graden te houden. M.a.w; kennelijk wordt er in deze toestand even veel warmte onttrokken aan de ruimte, als er weer terug in gaat, via muren, raam en kieren. Thermostaat? Niet nodig ;-) Compressor draait continu en staat aan sinds ongeveer 8:40.Het totaal aan onderdelen verbruikt zo'n 763 Watt. #homeassistant

@yv Mobiele airco's zuigen. Letterlijk.

Ze blazen warme lucht naar buiten. Er ontstaat onderdruk, waardoor er ook lucht van buiten weer naar binnen gezogen wordt.

Ze werken wel, maar zijn lang niet zo efficient als een goeie split airco.

@martijn Je hebt helemaal gelijk. Het zijn om nog meer redenen rare en inferieure apparaten, zeker vergeleken met split-airco's. De slang, in mijn geval met veel diepe ribbels, heeft daaroor een flink oppervlak. Is een prima kacheltje, maar dus wel binnen de ruimte. 🙄 In een vorig huis kon ik het apparaat op het balkon zetten, en andersom aansluiten. Maar hier gaat dat niet. Mobiele airco's zijn absoluut ondingen. Maar het is het enige wat ik heb. Ben er toch blij mee. 🤔