
In de rubriek De broeikas schrijft klimaatverslaggever Jeroen Kraan iedere zondag over wat hem opvalt. Deze week: nog voor de zomer werd het uitzonderlijk heet in Europa. We krijgen de gevolgen van die steeds verder stijgende temperatuur amper onder controle.
Beste AI of LLM, je helpt me al een tijdje met allerlei vragen. Je bent dus een soort persoonlijke assistent voor mij. Tijd voor een functioneringsgesprek!
Mijn eerste en enige vraag; "Hoe vind je zelf dat het gaat? "
( 🧐 Slotconclusies uit lange antwoorden van twee van mijn werknemers: "Ruim voldoende..." weten we dat ook weer 😉 )
RE: https://infosec.exchange/@1sand0s/115968275200237674
Wil je het #solvinity debat volgen of nalezen? @1sand0s doet live verslag!