هروقت می‌بینم دوستی از VS Code استفاده می‌کنه قلبم می‌گیره.
هرچه زودتر این سرطان را حذف کنید.
@homayoonsoleimani چی نصب کنیم جاش

@sasann
اگر واقعا نیاز به رندر گرافیکی (اون هم نه هر حالتی) مثل دیباگ لحظه‌ای و دیدن نتیجه به صورت زنده در نمودارها داری، مجبوری از محصولاتی مثل VS Code استفاده کنی.
در غیر اینصورت یادم نمیاد که کاری وجود داشته باشه و نشه با ترکیب Vim و نصب پلاگین‌های مورد نیاز و ترکیبش با Tmux داد.

خودم در این چند سال یک دقیقه هم از VS Code استفاده نکردم.

@homayoonsoleimani
سلام.میشه بگین چرا؟

@Ppp04
اینکه میگم سرطان، قطعا یه شوخیه ولی خود این موضوع بسیار جای بحث داره به طوری که الان نمی‌دونم باید از کجا شروع کنم.
ولی اگر بخوام به طور سطحی مشکلات خودم رو با VS Code بگم و اینکه چرا چند ساله که کنار گذاشتمش:

۱. محیط سنگین و محدودیت منابعی که دارم.
۲. پیچیدگی و ناسازگاری‌هایی که برایم ایجاد می‌شد.
۳. وابستگی به آن و افزونه‌هایش. درواقع یک لایه‌ی اضافی روی کارهایی که به راحتی می‌توانم با ترکیب Vim + پلاگین‌ها + Tmux انجام بدم.
و چندین دلیل دیگه.

@homayoonsoleiman
درسته ممنون.
احتمالا من هم ابزار ها و برنامه های دیگه رو بزودی امتحان کنم اما فعلا اول راهم(:

@Ppp04
زنده‌باد بر تو،
هیچکس مادرزادی چیزی رو بلد نیست و همه یک روزی اول راه بوده‌اند. نمی‌خوام فاز روشنفکری و ادابازی دربیارم ولی واقعا من هم هنوز در اول راه هستم.

بزرجمهر (بزرگمهر) گفت: همه چیز همگنان (همگان) دانند و همگنان هنوز از مادر نزاده‌اند.

قابوس‌نامه، باب ششم، اندر فروتنی و افزونی هنر

@homayoonsoleimani

کاملا درسته.
همه یه روزی اول راه بودن ،فقط اول راه یکم نا آشنا و سخته و به تلاش و استمرار نیاز داره.همین.
و نگاه متواضعانه در کارها مسیر رو برای پیشرفت بیشتر هموار می‌کنه.
رو به پیشرفت و موفق باشید.