هروقت میبینم دوستی از VS Code استفاده میکنه قلبم میگیره.
هرچه زودتر این سرطان را حذف کنید.
هرچه زودتر این سرطان را حذف کنید.
@sasann
اگر واقعا نیاز به رندر گرافیکی (اون هم نه هر حالتی) مثل دیباگ لحظهای و دیدن نتیجه به صورت زنده در نمودارها داری، مجبوری از محصولاتی مثل VS Code استفاده کنی.
در غیر اینصورت یادم نمیاد که کاری وجود داشته باشه و نشه با ترکیب Vim و نصب پلاگینهای مورد نیاز و ترکیبش با Tmux داد.
خودم در این چند سال یک دقیقه هم از VS Code استفاده نکردم.