در اوج خواستن، نمی خواهد...
دراوج تمنا نمی خواهد.
دوست می دارد اما در عین حال می خواهد که متنفر باشد. امیدوار است، اما امیدوار است امیدوار نباشد.
همواره به یاد می آورد اما می خواهد که فراموش کند.
Curious to learn
Learning Python and exploring the world of Free Software is the beginning of my new curious journey.
https://pixelfed.social/Ghalamoo
عاشق نوشته های این پستم هستم.
خدایا شکرت برای عشق
خدایا شکرت برای زیبایی
خدایا شکرت من رو با عشق آشنا کردی
خدایا شکرت برای خودت
وقتی از (دیدن یا تصور کردن) نهایت زیبایی و عشق،
از چشمات،اشک جاری میشه.
سلام بر حسین ویارانش
دوستان عزیز هرگونه پروژه طراحی سایت و.... با هر تکنولوژی بود خوشحال میشم براتون انجام بدم.....
این پست رو هم بی زحمت تقویت کنید دیده بشه با تشکر از شما آیدی تلگرام بنده:
@Ali_Asghar_Fathikhah
این روزا یه کلمه ، یعنی یه موضوع جدید ذهنم رو مشغول کرده😄
و اون موضوع ، زیبایی هستش.
تعریف زیبایی چیه؟
آیا زیبایی یه تعریف ثابت یا معیار خاصی داره؟
چرا بعضی انسانها زیبایی رو بیشتر میبینن و متوجه میشن؟
آیا تو همه چیز میشه زیبایی رو در نظر گرفت؟
و سوالای دیگه در این مورد
سالها دل طلبِ جامِ جم از ما میکرد
وآن چه خود داشت ز بیگانه تمنّا میکرد
من کیستم؟
این منم:
ارزشمند ، توانا ،مختار
و
زیبا
موجیم که آسودگی ما عدم ماست،ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
اینکه من به خیلی از مهارت ها علاقه و شوق نشون میدم ومیخوام امتحانشون کنم، غیرطبیعیه؟؟😄