Vroeg op om een brood te bakken. Daarna met de auto naar mijn werk, ik sta achter de stakingen bij de #NS maar ben vandaag de enige op mijn afdeling en in de zorg staken we wat moeilijker.
Kan daar blij van worden. #desem #zuurdesem #brood
En de tuin even in gereedheid gebracht voor als mijn liefie straks wakker wordt.
@TheDutchChief Punten verdiend! βœ…πŸ™πŸΌ
@TheDutchChief ziet er zeker mooi uitπŸ˜„