Gisteren rustig een stukje gefietst en vandaag het eerste rondje gerend na de halve marathon. Kon wel merken dat ik zaterdag me flink ingespannen heb 🙂 #hardlopen #runnersofmastodon
@helixnevel loop je ook nog eens een keer deze kant op😉