Mieux en chansons / Better in song / 歌のほうがいい #四行詩 #poem #quatrain #poeme https://gerdesilets.wordpress.com/2018/03/31/ca-serait-tellement-mieux-en-chansons-quatrain/

ok je ne peux pas chanter
alors pour me contenter
là j’écris mes conneries
sous la forme de poésie
😛
https://www.youtube.com/watch?v=5BoK5QBMLX4
115919519

Okay, I sing like a clown.
So to keep myself happy,
I write my nonsense down.
in the form of bad poetry.
.
ええ、私はピエロみたいに歌います。
だから、自分を慰めるために、
くだらないことを書き留めるんです。
下手な詩の形で。
.

Mieux en chansons / Better in song / 歌のほうがいい #四行詩 #poem #quatrain

ok je ne peux pas chanter alors pour me contenter là j’écris mes conneries sous la forme de poésie :P Okay, I sing like a clown. So to keep myself happy, I write my nonsense down. in the form…

DIMENSION GERARD