Mun kaveri ihmetteli kerran mun hotkimisintoa, sitä että luen jonkun kirjailijan tuotantoa putkeen. No en mä sitä aina tee, mutta #elizabethstrout vei mennessään ja haluan vain lukea ja uppoutua hänen tarinoihinsa. Kohta on ihan pakko jo tätä himoa rajoittaa, mutta ainakin neljäs Lucy täytyy ennen sitä vielä ahmia.

Kolmas Lucy-sarjan kirja #voiwilliam kertoo Lucyn ekasta puolisosta, joka lähentelee jo eläkeikää (joka on Yhdysvalloissa Suomea korkeampi) ja jonka elämä mullistuu perustuksia myöten.

Stroutin hahmot ovat jotenkin niin inhimillisiä, aitoja, samaistuttavia ja hänen pomppiva tarinointityylinsä on minun mieleeni.

Oletko sinä löytänyt tänä keväänä uusia suosikkikirjailijoita tai kirjasarjoja, joiden matkaan imeydyt?

#kirjamastodon