@derpostillon

Wenn Ihr schon meinen Post abkupfert, dann bitte korrekt. Die Sprache heißt #mallorqui bzw. allgeminer #català. Nicht #spanisch.

https://kinkycats.org/@kinkkong/116800529855291607

@dirla @derpostillon

Wenn sie wenigstens #B1-Niveau in #mallorquí nachweisen können, warum nicht?

#Halle #Malle #català #Mallorca

No m'he oblidat d'això, eh?

Pel maig en @cibersheep tornarà a ser per aquí. A mi excepte el 23 crec que qualsevol dia em va bé, si voleu anam posant data.

@adanost @selmins

PS: De moment ho pos en obert per si algun #mallorqui despistat no ho ha vist

https://mastodont.cat/@Comely/116306346245174294

No vos ho creureu. M'acab de creuar dos policies municipals per Pere Garau (#Palma) que entre ells xerraven en #mallorquí!

Eren relativament joves, així que m'ha sorprès encara més.

Hi ha esperança?

#Català #Mallorca #IllesBalears #Llengua

De les meves filles, encara que quasi tota la familia només lis parla en #mallorqui , la gran va tardar fins els 5 anys i mig a parlar-ho i encara gràcies a l'escola. La petita, amb 4, encara xerra amb una mescladissa pròpia de single d'Ossifar. Encara així sembla que no em puc queixar: tenc amics i familiars amb nins de més de 10 que no el parlen. No se'l senten propi i no saben per a què serveix (ja vos ho adelant jo: per a res)

Capítol 30 (2x05) de Les Indòmites

A banda de les nostres curolles, sonen:

- Gnarls Barkley - Crazy
- FOALS - What Went Down
- Nina Hagen - Smack Jack

https://moixamental.cat/2023/10/23/30-les-indomites-2-beneits-fan-1-imbecil-23-10-2023/

#lesIndòmites #podcast #català #mallorquí
@rocnegre @mistressperenque @cibersheep @senyoralice
@podcatscat @onamediterrania

#GnarlsBarkley #FOALS #NinaHagen

30 Les indòmites - 2 beneits fan 1 imbecil 23/10/2023

Moixa Mental presenta: Les indòmites. El podcast en català mallorquí més caòtic i irreverent d'Ona Mediterrània (88.8FM). Posam la música que ens toca el cor, xerram de temes dispersos…

Moixa Mental

He publicat, com Aman Nòlem, un tast del proper capítol de «Voltant per ses estrelles» a l'Aixeta.

El podreu llegir gratuïtament si teniu subscripció de qualsevol casta.

Subscriviu-vos per 3€ al mes (un cafè i mig) i podreu accedir a tots els escrits.

#AmanNòlem #suport #cificat #vpse #relat #StarTrek #mallorquí @amannolem @Aixetainfo

#MoixaMental presenta: #LesIndòmites
El #podcast en #català #mallorquí més caòtic i irreverent d' #OnaMediterrània

Capítol 16 on ha sonat
⦁ Carmesí - Los treinta
⦁ Tareq - Irreversible
⦁ Fillas de Cassandra - II. LISÍSTRATA (varre vasoira)

Hostes @rocnegre @senyoralice @mistressperenque @cibersheep

Enllaç directe: https://www.ivoox.com/15-les-indomites-aixo-era-i_mh_112289567_feed_1.mp3

@podcatscat @[email protected]

Aquí s'enllaç directe a s'àudio:

https://www.ivoox.com/15-les-indomites-aixo-era-i_mh_112289567_feed_1.mp3

15 - Les indòmites - Això era i no era un glorijoul 13/07/2023

Moixa Mental presenta: Les indòmites. El #podcast en #català #mallorquí més caòtic i irreverent d'Ona Mediterrània.

Les cançons d'aqueix programa són:
⦁ Bonaparte - Computer in Love
⦁ Gata Cattana - Lisístrata
⦁ Terrolokaust - The Way it Must Be

@podcatscat @rocnegre @mistressperenque @cibersheep @[email protected]

Avui una petició folclorista: podrieu enviar-mos paraules o expressions des català mallorquí infreqüents o que es perden?
#rescabalaparaules
#mallorquí