Jeg var ude at hænge flag op i morges. Det er en rimelig ukompliceret proces, med en rimelig simpel afslutning. Nogle mennesker har dog øjensynligt behov for at overkomplicere tingene.
Jeg var ude at hænge flag op i morges. Det er en rimelig ukompliceret proces, med en rimelig simpel afslutning. Nogle mennesker har dog øjensynligt behov for at overkomplicere tingene.
Jeg elsker min flagstang, men når et par dage med blæsevejr laver sådan noget fis med vimplen... tja... *suk*...
8 knuder, for alle de flagnørder derude.