Dün akşam mutfakta tam parlayacakken durup cümleyi değiştirdim. "Hiç yardım etmiyorsun" yerine "Çok yoruldum, yalnız hissediyorum" dedim ve ortam bir anda yumuşadı. Sen diliyle suçlamak yerine kendi duygunu açınca karşı taraf savunmaya geçmiyor, seni gerçekten duymaya başlıyor. İlişkinizde bu dil değişiminin gücünü hiç denediniz mi?
🔗 https://doktorumol.com.tr/blog/evlilikte-ben-dili-kullanmak-neden-iliskiyi-kurtarir









