#kasvisruoka #vegaaninen #ruuansulatus #vatsa #suolisto
Pitäis kaiketi ostaa jotain ruuansulatusentsyymiä herkkävatsaisena nepsy-massuna..
Ollut kerran papaijavalmiste, mutta nyt kun yritän olla oikein kunnon vegaani, niin voisin hommata että voin syödä sipulia, papuja yms.
Tuli vaan kasvimaalla puhetta kun juttelin vegaanin kanssa ja mainitsi entsyymeistä.


