Het was gaaf gisteren in Mook! Dank aan iedereen die erbij was! #TheLesserGods
RE: https://bsky.app/profile/did:plc:pd7bhyqgphnorak2ifxnkiqi/post/3moukze4f7k2r
RE: https://bsky.app/profile/did:plc:pd7bhyqgphnorak2ifxnkiqi/post/3moukze4f7k2r
RE: https://musician.social/@thelessergods/116792957123994517
Wat was het gaaf gisteren in Mook! Dank aan iedereen die erbij was! #TheLesserGods
Eindelijk is ons eerste liedje, "Face Eating Leopards", afgemixt! 🎸🎶 Precies op tijd nog voor de verkiezingen in de VS!
Wat vinden jullie ervan? #TheLesserGods #Nijmegen #Music #Rock