Laatste hoor. ;)
Een Akkerhommel (lang leve Obsidentify) die vliegt tussen de Witte klaver. Mazzel natuurlijk na talloze foto's. Ook hier zoom ik in tot bijna 600 mm, terwijl ik op 2 meter afstand zit.
Ik weet nog zoveel niet van deze camera. Maar wat een geweldig ding zeg. 10 jaar oud, maar nog steeds een top apparaat. En foto's te importeren naar de mobiel via een WiFi verbinding. Ik vind het leuk.







