Laatste hoor. ;)

Een Akkerhommel (lang leve Obsidentify) die vliegt tussen de Witte klaver. Mazzel natuurlijk na talloze foto's. Ook hier zoom ik in tot bijna 600 mm, terwijl ik op 2 meter afstand zit.

Ik weet nog zoveel niet van deze camera. Maar wat een geweldig ding zeg. 10 jaar oud, maar nog steeds een top apparaat. En foto's te importeren naar de mobiel via een WiFi verbinding. Ik vind het leuk.

#SonyCamera #SonyImagingEdge

Nog een oefening. Een gouden beeldje op een huis in Antwerpen bij de winkelstraat. Maakt het tegenlicht het beeldje wat donker? Verbaasd hoe scherp het is.
#SonyCamera #SonyImagingEdge

Ik ben wat aan het oefenen geslagen met de Sony #rx10 mk3.

Macro is nog wennen. Ik vind niet de juiste manier. Onderstaande morgenster zaad pluizen is gemaakt door in te zoomen. Wel scherp, maarijn gevoel zegt dat het anders kan.

#SonyCamera #SonyImagingEdge

Quick trip to NY via Richmond Main Street Station.
#SonyCamera #SonyImagingEdge
#SonyCamera #SonyImagingEdge
A visitor to the garden this morning.