Tämä on ongelma vakuutusetsivien kanssa: korvausta myönnetään keskimääräisen vahingon mukaan, mutta voidaan hylätä jälkikäteen parhaan suorituspäivän perusteella.
Toimiva logiikka jos kyseessä on auto (jos on rikki niin se on rikki), mutta pätee huonosti ihmisiin: aamulla olo on parempi, ja kaupassa pitää käydä vaikka sattuisi kuinka.
Tässä todisteena käytetty kuinka saaja oli laskeutunut portaita kepittä, muttei ettei ollut päässyt takaisin ylös.
