Per cert ahir em vaig oblidar d'ensenyar lo mono que he deixat l'escriptori del portàtil. #viernesdeescritorio #DivendresdeEscriptori

Nunca falta alcohol en casa. NUNCA!!!
#DivendresdeEscriptori
#viernesdeescritorio

No viene de media hora.

#fediverse #p4g @p4g

Buenas noches. #tzaf 😴😴😴😴

Cambiando a un entorno más claro #viernesdeescritorio #DivendresDeEscriptori #Linux @fedora

 
#divendresdeescriptori
#viernesdeescritorio

Més content que un nen amb sabates noves.
Más contento que un niño con zapatos nuevos.
🤗

@coloco Sempre que veig tuts del #DivendresDeEscriptori en el salvapantalles tothom té posada també una fotografia (de fons), per exemple; un paisatge...