
@Nienkez Praat me niet over Blรธf - Toen ik ooit voorzitter was van een jongerencentrum in een klein dorp in Friesland, hadden we die nog vrij goedkoop geboekt, toen ze nog niet doorgebroken waren.
Toen ze eenmaal kwamen optreden, gedroegen ze zich echt als diva's en denigrerend, weigerden ook handtekeningen uit te delen aan de tienermeisjes-fans,.
En dan heb ik het nog niet over die infantiele teksten.
Hazes vind ik een heel ander verhaal. Die was iig wel echt.