Hei sinä! Kyllä, sinä siellä! 🫵
Digitaalista itsenäisyyttä ajavasta kansalaisaloitteesta puuttuu enää vajaat 5000 ääntä. Kyse ei ole mistään radikaalista aloitteesta, joka vaatii mahdottomia. Se on myös siitä harvinainen aloite, että sen ei pitäisi hiertää juuri kenenkään arvoja vastaan, kannatitpa mitä puoluetta tahansa.
Oletan, että suurin osa seuraajistani on jo allekirjoittanut aloitteen. Ehdotankin, että jos olet allekirjoittanut aloitteen, boostaat tätä tööttiä.
Jos taas törmäsit tähän tööttiin, etkä ole vielä allekirjoittanut aloitetta, tee se nyt samoin tein. Vie pari minuttia. Ja sen jälkeen voit boostata tätä tööttiä 😄




