Het valt mij op dat veel VVE`s stokoude begrippen hanteren over wat zij denken wat er wel en niet mag op je appartement en je balkon. Zeker nu, met deze hitte, is er behoefte aan zonwering, warmtepompen, zonnepanelen, en alle alternatieve voorzieningen om de zon van je ruiten af te houden. De eerste reactie is steevast een reactie van een oude, ingedutte witte man. Mag niet.
@TuutW Van onze VVE mogen we nog niet eens een plantenbak aan de buitenkant van ons balkon hangen 🙄 #geraniums #VVE
@Kletskous Terecht. Die hang je maar aan de binnenkant.
@TuutW
@keesjanb @Kletskous @TuutW heb eens een naar beneden zien komen. Raakte Gzd niemand…
@harrybodifee @keesjanb @Kletskous Een wat heb je naar beneden zien komen?
@TuutW @keesjanb @Kletskous een plantenbak gehangen aan de buitenkant van een balkon.
@TuutW @keesjanb @Kletskous niet zoveel verband met warmtepompen en zonnewering😉