Het valt mij op dat veel VVE`s stokoude begrippen hanteren over wat zij denken wat er wel en niet mag op je appartement en je balkon. Zeker nu, met deze hitte, is er behoefte aan zonwering, warmtepompen, zonnepanelen, en alle alternatieve voorzieningen om de zon van je ruiten af te houden. De eerste reactie is steevast een reactie van een oude, ingedutte witte man. Mag niet.
@TuutW Van onze VVE mogen we nog niet eens een plantenbak aan de buitenkant van ons balkon hangen πŸ™„ #geraniums #VVE
@Kletskous Dan hang je m toch aan de binnenkant.
@TuutW Dat hebben we ook gedaan, maar het ziet er minder gezellig uit.
@Kletskous Wat is hier ongezellig aan?

@TuutW
Magnifiek, maar het scheelt al gauw 20cm leefruimte op je balkon

@Kletskous