Het valt mij op dat veel VVE`s stokoude begrippen hanteren over wat zij denken wat er wel en niet mag op je appartement en je balkon. Zeker nu, met deze hitte, is er behoefte aan zonwering, warmtepompen, zonnepanelen, en alle alternatieve voorzieningen om de zon van je ruiten af te houden. De eerste reactie is steevast een reactie van een oude, ingedutte witte man. Mag niet.
