Juolahti jossain vaiheessa tätä aamua mieleen, että ei ehkä ole normaalia, että ylikuormitus on sellaisella tasolla, että on jatkuvasti fyysisesti pahoinvoiva olo.
Tähänkin sitä on autistisen burnoutin kourissa tottunut niin, ettei ole ikiaikoihin edes kyseenalaistanut koko asiaa.
