9.30: lunch tussen de twee examengroepen is vandaag iced espresso met chocolade ijs, gepofte spelt en zout. The things we do for our students...
(Voor de studenten is er watermeloen, honingmeloen, gekoelde gesuikerde dranken en zoute koekjes).
Het is een aangename 30 graden in ons examenlab. #hitteplan #UAntwerpen #exam #labskills