De tzatziki staat in de koelkast. Straks een pide. Tomaatjes en kalamata olijven. Beetje gyros.
Voor manlief met ouzo. Tis een Kretenzer weertje tenslotte.
De tzatziki staat in de koelkast. Straks een pide. Tomaatjes en kalamata olijven. Beetje gyros.
Voor manlief met ouzo. Tis een Kretenzer weertje tenslotte.
RE: https://mastodon.online/@NOSRSS/116820295603157282
Brakke plaknacht achter de rug. Vanmorgen snel boodschappen gedaan. Bankhangen in een huis dat we zo goed als mogelijk als een anti zonnebunker hebben ingericht.
Nog 1 dag, dus we gaan er het beste van maken. Ijsjes, koel bruiswater, ventilator: check. Bingewatchen: check. Gaat goedkomen.
Yuni volgt nog steeds haar eigen #HittePlan
@DevWouter Nog een tip; handdoek vochtig maken en in je nek leggen.
Omdat het nog niet warm genoeg is gaan wij vanavond barbecueën.
Mannen !!!!! 😡
☀️ Belangrijk bericht ☀️
Vanwege de tropische temperaturen gaan wij aanstaande zaterdag 25 juni niet de straat op met #soepvandefiets.
Bij @Stichting Robin Food staat gezondheid en veiligheid voorop. Hoe graag we ook zouden willen uitrijden, onder deze omstandigheden vinden wij het niet verantwoord.
Wij vragen om jullie begrip en hopen jullie snel weer te ontmoeten.
Team Stichting Robin Food ❤️
#soepvandefiets #StichtingRobinFood #samensterk #gezondheidvoorop #hitteplan