De tzatziki staat in de koelkast. Straks een pide. Tomaatjes en kalamata olijven. Beetje gyros.

Voor manlief met ouzo. Tis een Kretenzer weertje tenslotte.

#wewv #hitteplan #codeWitBlauw

RE: https://mastodon.online/@NOSRSS/116820295603157282

Brakke plaknacht achter de rug. Vanmorgen snel boodschappen gedaan. Bankhangen in een huis dat we zo goed als mogelijk als een anti zonnebunker hebben ingericht.

Nog 1 dag, dus we gaan er het beste van maken. Ijsjes, koel bruiswater, ventilator: check. Bingewatchen: check. Gaat goedkomen.

#hitteplan #takeiteasy

Yuni volgt nog steeds haar eigen #HittePlan

#Caturday

Ik heb net voor de tweede keer vandaag de drinkschalen bijgevuld en in 36° gestaan. Dan voelt daarna de 23° binnen heerlijk koel. De mezen maken trouwens dankbaar gebruik van de drinkschaal bovenop de tuinhaard. Vooral om te badderen! De foto denken jullie er maar bij, want poseren wilden ze niet. #hitteplan
Ik zit heerlijk met blote voeten op de koele tegels in de keuken. #hitteplan #coderood

@DevWouter Nog een tip; handdoek vochtig maken en in je nek leggen.

#Hitteplan #Tipsdiewerken

Buiten 34°

Binnen 28°

Hij gaat lekker !!!!!!!

#hitteplan #hittestress

Omdat het nog niet warm genoeg is gaan wij vanavond barbecueën.

Mannen !!!!! 😡

#hitteplan #hittestress

☀️ Belangrijk bericht ☀️

Vanwege de tropische temperaturen gaan wij aanstaande zaterdag 25 juni niet de straat op met #soepvandefiets.
Bij @Stichting Robin Food staat gezondheid en veiligheid voorop. Hoe graag we ook zouden willen uitrijden, onder deze omstandigheden vinden wij het niet verantwoord.
Wij vragen om jullie begrip en hopen jullie snel weer te ontmoeten.

Team Stichting Robin Food ❤️
#soepvandefiets #StichtingRobinFood #samensterk #gezondheidvoorop #hitteplan