In the #Netherlands we have dedicated bike streets where #cars are guest 😸

 

@stux Is in Haren ook. En het werkt eigenlijk best goed. EΓ©n van de weinige straten waar men zich daadwerkelijk aan de 30 per uur houdt.
@isisevrinen @stux in Nijmegen ookπŸ™ŒπŸŽŠ
@MarleenChocoladeteen @isisevrinen @stux in de fietststraat-auto-te-gast hier om de hoek wordt wel ietsjes rustiger gereden, maar ik denk altijd dat dat meer komt omdat het doodloopt... De meeste chauffeurs hier gedragen zich toch, alsof de fietsers te gast zijn...

@archeokluit

Bij die "auto te gast" straten stel ik me dan toch zo'n gast voor die met zijn schoenen op de bank zit en ongevraagd de koelkast openrukt.

@MarleenChocoladeteen @isisevrinen @stux