"Bij de loodgieter thuis, lekt de kraan", zegt men wel eens. Is hier ook zo. Maar ik heb wél een warmtepomp. Een heus monoblock. En super #duurzaam want ik vermoed dat hij begin jaren 90 gefabriceerd is. Hij gebruikt R22 als koudemiddel. Fun fact, dat spul was minder slecht voor de ozonlaag dan andere koudemiddelen toen. En de GWP is ook nog lager dan R410A; goed bezig! 700 Watt en het lukt hiermee de kamer van 28 graden naar 26 graden te krijgen. Scheelt toch iets. 😎 #hitte #hittegolf #warm