eerlijk he? Ik heb nog nooit zoveel micro agressie en venijn meegemaakt als in de #zorg.
Vrouwen zijn helemaal niet zo verbindend en empatisch als we laten zien.
Als de een een euro meer verdient, een compliment ontvangt of die promotie krijgt krijg je een vriendelijk gezicht maar als je je omdraait een mes in de rug, er wordt over je geroddeld, je wordt genegeerd en en als ze het voor elkaar krijgen, monddood gemaakt. We gunnen de ander niks…
WE ZOUDEN NU TOCH VERDOMME BETER MOETEN WETEN...