eerlijk he? Ik heb nog nooit zoveel micro agressie en venijn meegemaakt als in de #zorg.
Vrouwen zijn helemaal niet zo verbindend en empatisch als we laten zien.
Als de een een euro meer verdient, een compliment ontvangt of die promotie krijgt krijg je een vriendelijk gezicht maar als je je omdraait een mes in de rug, er wordt over je geroddeld, je wordt genegeerd en en als ze het voor elkaar krijgen, monddood gemaakt. We gunnen de ander niks…

WE ZOUDEN NU TOCH VERDOMME BETER MOETEN WETEN...

@ierdwyfke
Ik werk liever met mannen. Altijd al gedaan. Vrouwelijke collega’s zijn kut.
De leuke in mijn lange carrière kan ik op 1 hand tellen.

@PalsRenate heb in een mannenwereld gewerkt voor 10 jaar en wil nooit meer terug. De mate aan shit die ik naar m’n hoofd heb geslingerd gekregen was gewoon verre van okay.
Het maakt ook echt uit welke branche je zit maar ik was er klaar mee.

Bij mijn vorige werkgever (thuiszorg) heerste er een angstcultuur op de werkvloer. En die werkgever maakt ook echt misbruik van het werk- en denkniveau van haar werknemers. Tenenkrommend vond en vind ik het.