Jeg har ikke set nogen af jer dele noget om #osogdata's my projekt omkring:
Demokratisk digital infrastruktur til civilsamfundet · Theta
https://theta.dk/
Lige nu har de en stilling åben som udvikler.
https://www.osogdata.dk/jobs
De skriver selv at alt skal være open source og nævner at de gerne vil lave et alternativ til Facebooks grupper. Og beskriver også hvorfor ActivityPub og ATproto ikke designmæssigt passer til den funktion
https://theta.dk/protokoller/
Spændende?!
#dkmastodon
🔁❤️

