Jeg har ikke set nogen af jer dele noget om #osogdata's my projekt omkring:

Demokratisk digital infrastruktur til civilsamfundet · Theta
https://theta.dk/

Lige nu har de en stilling åben som udvikler.
https://www.osogdata.dk/jobs

De skriver selv at alt skal være open source og nævner at de gerne vil lave et alternativ til Facebooks grupper. Og beskriver også hvorfor ActivityPub og ATproto ikke designmæssigt passer til den funktion
https://theta.dk/protokoller/

Spændende?!

#dkmastodon
🔁❤️

Demokratisk digital infrastruktur til civilsamfundet · Theta

Hvordan civilsamfundet og de danske fonde kan holde hånden under det digitale demokrati

@folfdk ja spændende .. men umiddelbart finder jeg målet for snævert … vi bliver nød til at kigge ud over vores egen andedam.
@kkdk @folfdk Hvorfor? Hvis det ikke er baseret på evig vækst, kan det vel eksistere længe og godt, hvis de kan få nogen til at betale inden for Danmarks rammer efter de 10 års fondsstøtte