Er wordt zoveel gelekt over #stikstof dat je je afvraagt waarom we eigenlijk nog een Tweede Kamer hebben. Het geplande debat van morgen gaat niet door maar in plaats daarvan doen bewindslieden een dansje bij de #LTO en maken de politici een anoniem rondje langs de kranten.