Als nou toch eens iedereen die mij volgt, dit zou doorsturen... Mét het dringende verzoek ook te gaan tekenen?
Ik zeg alvast: DANK!!!

https://actie.degoedezaak.org/petitions/bescherm-de-rechtsstaat-tegen-antidemocratische-partijen

Bescherm de Rechtsstaat tegen Antidemocratische Partijen

Stel je voor: Je hebt een buurman die jarenlang bij een club zat. Eerst leek het een gezellige discussiegroep. Maar na verloop van tijd merkte hij dat er binnen die club steeds vaker grappen werden gemaakt over ‘mensen zoals jij’. Eerst subtiel, dan openlijker. Toen hij iets zei, kreeg hij te horen: “Als je niet loyaal bent, moet je maar weggaan.” Hij zweeg. Tot hij op een nacht besefte: als ik nu zwijg, word ik medeverantwoordelijk. Die buurman is één van de bronnen in de...

DeGoedeZaak

@irenebal

Getekend.