Als nou toch eens iedereen die mij volgt, dit zou doorsturen... Mét het dringende verzoek ook te gaan tekenen?
Ik zeg alvast: DANK!!!

https://actie.degoedezaak.org/petitions/bescherm-de-rechtsstaat-tegen-antidemocratische-partijen

Bescherm de Rechtsstaat tegen Antidemocratische Partijen

Stel je voor: Je hebt een buurman die jarenlang bij een club zat. Eerst leek het een gezellige discussiegroep. Maar na verloop van tijd merkte hij dat er binnen die club steeds vaker grappen werden gemaakt over ‘mensen zoals jij’. Eerst subtiel, dan openlijker. Toen hij iets zei, kreeg hij te horen: “Als je niet loyaal bent, moet je maar weggaan.” Hij zweeg. Tot hij op een nacht besefte: als ik nu zwijg, word ik medeverantwoordelijk. Die buurman is één van de bronnen in de...

DeGoedeZaak
@irenebal Ik heb hem getekend en geboost. En nu boost ik hem nog eens. NATUURLIJK ben ik vóór de bescherming van de (democratische) rechtsstaat.
@irenebal kheb geen nederlandse postcode maar geboostet
@mirabilos wil je mijn postcode lenen?
@irenebal ik had hem al getekend 😊

@ZuilenV

Nog een keertje boosten dan? 😍

@irenebal ook gedaan, uiteraard
@irenebal Past deze van vorige jaar (voor de verkiezingen) goed bij.