Morgen geef ik ism @postxsociety een interne workshop 'Digitale Autonomie' voor een kunstvorm branch vereniging wiens leden graag weg willen bij #bigtech.
Gelukkig is er een airco aanwezig, maar ik ga ook het taboe op korte broek doorbreken in navolging van @bert_hubert Sorry, maar met dit soort temperaturen (35C) moeten we ons allemaal aanpassen.

Wil jouw organisaties 'iets' met Digitale Autonomie? Neem gerust contact op.

#DigitaleAutonomie #Kunst #NL #KorteBroekHetMagHeusWel #Workshop

@@[email protected] Klinkt goed. Ik denk dat @Koen de Jonge - SynQ misschien ook wel geïnteresseerd is, bij dezen heb ik 'm gepingd 😉

Overigens, het is "wier leden", niet "wiens": het woord "vereniging", een abstract begrip, is vrouwelijk 😏

Niemand zal toch een probleem hebben met een korte broek tijdens deze tropische temperaturen, zeker?? Ik moet nu niet denken aan een lange broek...
@hans ik hou het op wiens omdat dit inmiddels gangbaarder is. Zie https://onzetaal.nl/taalloket/wiens-wier
Wiens / wier

Wat is goed: ‘de vrouw wiens auto is gestolen’ of ‘de vrouw wier auto is gestolen’?

Onze Taal