Zal ik vast een emmer koud water klaarzetten op het balkon tegen alle schreeuwscholieren vandaag? 😈
Ik ben mijn supersooker even kwijt.
@DutchCheryl Die supersoaker vinden ze met dit weer waarschijnlijk alleen maar heerlijk. Trouwens, misschien die emmer ook wel... 🤔
@Kaa I know! "Ik zal je wat te schreeuwen geven" is imho prima met dit weer. Dat moet je in de winter niet doen, maar nu... 😄