Zal ik vast een emmer koud water klaarzetten op het balkon tegen alle schreeuwscholieren vandaag? 😈
Ik ben mijn supersooker even kwijt.
@DutchCheryl Die supersoaker vinden ze met dit weer waarschijnlijk alleen maar heerlijk. Trouwens, misschien die emmer ook wel... 🤔
@Kaa I know! "Ik zal je wat te schreeuwen geven" is imho prima met dit weer. Dat moet je in de winter niet doen, maar nu... 😄
@DutchCheryl Ik denk dat de schreeuwscholieren je dankbaar zullen zijn voor een plens koud water! (Maar laat de emmer niet te lang op het balkon staan want dan wordt het warm water)