@
funkel Vi har et problem når statlige myndigheter i Norge benytter seg av KI uten å kvalitetssikre resultatet.
Nei..... vei har et problem når statlige myndigheter i Norge benytter seg av det de tror er "Kunstig intelligens".
Hvor lang tid skal det ta før svindelen blir åpenbar for alle? Animisme er ikke et alternativ til faktisk kunnskap.